عصر بازار

در مرداد ماه امسال صورت گرفت؛

پاسخگویی به ۹ هزار تماس تلفنی در مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در مردادماه سالجاری به بیش از ۹ هزار تماس تلفنی (شماره تماس ۱۴۲۰) از سوی بیمه شدگان و بازنشستگان پاسخ داد.

پاسخگویی به ۹ هزار تماس تلفنی در مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی(CRM) تلاش می کند تا درخواستهای مخاطبان را در اسرع وقت پاسخ دهد و مواردی که نیاز به بررسی تخصصی دارند به صورت سیستمی به واحدهای ذیربط ارجاع و پیگیری و نتیجه به مخاطبان اطلاع رسانی می شود.

    مرکز ارتباطات مردمی این سازمان در مرداد ماه سالجاری به بیش از 9 هزار تماس تلفنی( شماره تماس 1420) از سوی بیمه شدگان و بازنشستگان پاسخ داده است که نسبت به ماه گذشته آن 9 درصد افزایش مخاطب داشته است.

    همچنین از طریق کانال پیامکی مرکز اتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی بیش از 2 هزار پیام ثبت و پاسخ آن ارسال شده است .

    همچنین بیمه شدگان و مستمری بگیران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و بخش سامانه مرکز ارتباطات مردمی کاربری، برای دریافت نام کاربری ثبت نام و با کد کاربری که برای آنها پیامک می شود به پورتال وارد و سئوالات را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

    خاطر نشان می شود، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند. بیمه شدگان در مردادماه امسال طی 320 پیام صوتی مسائل خود را عنوان و کارشناسان نسبت به پیگیری و پاسخگویی اقدام کرده اند.

    گفتنی است، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی نیز مسئولیت پذیرش 720 مراجعه حضوری را در مرداد ماه سال جاری به عهده داشته است.

    همچنین ییش از 283 هزار مشاوره حضوری در سطح شعب کل کشور انجام شده است .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی