عصر بازار

بازدید استاندار قم از طرح های کشاورزی تحت حمایت بانک کشاورزی

عصر اعتبار- استاندار قم ،رییس سازمان جهاد کشاورزی ،مدیر شعب بانک کشاورزی استان وجمعی از مسئولان وکارشناسان از مجتمع فراوری پسته، باغ پسته و مجتمع پرورش ماهی خاویار وابسته به موسسه زائردر روستای شریف آباد بخش مرکزی قم که با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی احداث شده است بازدید کردند.

بازدید استاندار قم از طرح های کشاورزی تحت حمایت بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بالغ بر 50میلیارد ریال تسهیلات  از محل هدفمندی یارانه ها  وصندوق توسعه کشاورزی توسط بانک کشاورزی استان به موسسه زائر وابسته به آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)تامین وپرداخت شده است.

    بر اساس این گزارش، استاندار قم در این بازدیدها ضمن قدردانی از عملکرد بانک کشاورزی و تاثیر مثبت اقدامات این بانک در پیشرفت بخش کشاورزی استان، گفت: استفاده از روش های نوین آبیاری، افزایش بهره وری و حفظ شرایط خاک بایستی مورد توجه جدی قرار گیرند.صادقی با اشاره به شرایط کمبود آب در کشور و استان قم افزود: در بحث تغییر الگوی کشت در استان قم اقدامات خوبی صورت گرفته است که بایستی تداوم داشته باشد.

    این گزارش می افزاید خانی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان قم ، ضمن ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات به طرح های مذکور ،سخنان مبسوطی راپیرامون عملکرد بانک درحمایت از بخش کشاورزی استان بیان کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی