عصر بازار

قدردانی استاندار اصفهان از بانک صنعت و معدن

عصر اعتبار- رسول زرگر استاندار اصفهان از بانک صنعت و معدن به خاطر تامین مالی طرح های صنعتی کوچک و متوسط استان در قالب طرح رونق تولید قدردانی کرد.

قدردانی استاندار اصفهان از بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، زرگر در نامه ای برای علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن آورده است:
    در سال 1395 که مزین به شعار « اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» بود، استان اصفهان به عنوان صنعتی‏‌ترین استان کشور، همگام با سایر استان‏ها، طرح ملی رونق تولید را اجرایی نمود. حاصل تلاش تمامی اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، کسب رتبه برتر در میزان مصوبات کمیته تامین مالی کارگروه مذکور و بالاترین میزان پرداخت تسهیلات در میان استان‏های کشور بوده است، که قطعاً این توفیق بدون پشتیبانی و تشریک مساعی بانکی کشور و به ویژه مدیریت محترم شعب آن بانک در استان محقق نمی‏گردید.
    لذا بدین‏وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی، مدیریت و تمامی همکاران آن بانک در استان اعلام  می نمایم . امید است  در سال 1396 که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) به نام « اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‏گذاری گردیده است همانند سال گذشته آن بانک در پرداخت  تسهیلات و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای افزایش تولید، تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید کارنامه درخشان دیگری را از خود نشان دهد.
    گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان اصفهان تاکنون حدود 200 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی