عصر بازار

فاینانس‌های اوبربانک اتریش در راه استان سمنان

عصر اعتبار- نماینده وزیر اقتصاد در استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان ‍ با اشاره به تلاش‌های وزارت اقتصاد برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی گفت: استان سمنان در انتظار فاینانس‌های اوبربانک اتریش است.

فاینانس‌های اوبربانک اتریش در راه استان سمنان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، امیر خلیلی‌خواه در حاشیه نشست بررسی طرح‌ها و تفاهم نامه‌های اقتصادی این استان با اعلام این خبر اظهار کرد: بخشی از فاینانس‌های پروژه‌های سرمایه‌گذاری اوبربانک اتریش در ایران، جذب استان سمنان می‌شود.

    وی از جذب سرمایه‌گذاران به‌عنوان راه برون‌رفت پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی از مشکلات نام برد و اضافه کرد: استان سمنان در یک سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در جذب سرمایه‌گذاران داشته است. در یک سال گذشته بیش از 80 تفاهمنامه سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران در استان منعقد شده است.

    مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان از آمادگی وزارت اقتصاد برای اختصاص منابع  فاینانس از اوبر بانک اتریش به پروژه های این استان خبر داد و تصریح کرد: وزارت اقتصاد همه تلاش و توان خود را برای جذب سرمایه‌های خارجی در دوران پسابرجام به‌کار گرفته است.

    خلیلی‌خواه بر لزوم تلاش مدیران استانی برای جذب سرمایه‌گذاران تاکید و خاطرنشان کرد: همه مدیران ذی‌نفع در حوزه‌های سرمایه‌گذاری باید هرچه سریع‌تر طرح‌ها و پروژه‌های کلان خود را به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری معرفی کنند. در صورت ارسال این طرح‌ها و پروژه‌ها توسط یک کارگروه تخصصی بررسی و سپس به وزارت اقتصاد معرفی می‌شوند.

    وی بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران، تاکید و اظهار کرد: استان سمنان از ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است و با جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی می‌توان این ظرفیت‌ها را بیش از پیش فعال کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی