عصر بازار

آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان از آبان

عصر اعتبار- ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از آبان ماه امسال به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان از آبان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، ثبت نام وام ضروری 4 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری با هماهنگی و همکاری بانک صادرات ایران، قرار است از آبان ماه امسال از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir آغاز شود.

    تسهیلات وام ضروری برای سال 97-96، با اعتبار 1200 میلیارد تومان، برای 300 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری به مبلغ 4 میلیون تومان ارائه می شود. در صورت ثبت نام متقاضیان بیش از تعداد تعیین شده، پرداخت وام از طریق «قرعه کشی» انجام می شود.

    این تسهیلات، کم بهره، بدون نیاز به ضامن و طی کردن فرآیند اداری معمول و با بازپرداخت 36 ماهه به بازنشستگان کشوری ارائه می شود.
    سال گذشته، برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری، اعتباری معادل 750 میلیارد تومان اختصاص یافت که بر اساس آن، مبلغ 3 میلیون تومان به 250 هزار بازنشسته کشوری، پس از انجام قرعه کشی، پرداخت شد.

    همچنین، در سال 94، تسهیلات وام ضروری با اعتبار 500 میلیارد تومان، به ارزش 2 میلیون تومان به 250 هزار بازنشسته کشوری، در سال 93، با اعتبار 400 میلیارد تومان، وام 2 میلیون تومانی به 200 هزار بازنشسته کشوری و در سال 92 نیز با اعتبار 64 میلیارد تومان، وام 2 میلیون تومانی به بیش از 32 هزار بازنشسته کشوری پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی