عصر بازار

شاخص بورس با ۷۴ واحد افزایش، دوباره سبز شد

عصر اعتبار- در آخرین روز کاری هفته، شاخص بورس که طی دو روز اخیر سرخ پوش شده بود، دوباره بر مدار مثبت قرار گرفت.

شاخص بورس با ۷۴ واحد افزایش، دوباره سبز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، امروز شاخص کل بورس با رشد 74.5 واحدی در ارتفاع 85 هزار و 429 واحد ایستاد، در این روز 601 میلیون ورقه سهم و حق تقدم به ارزش 146 میلیارد تومان در بیش از 65 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
    امروز نه تنها شاخص کل بورس، بلکه تمامی شاخص های منتخب نیز سبزپوش شدند، در این میان آپ با 29 واحد، همراه با 21 واحد، خودرو 20 واحد، های وب 18.6 واحد، فجر 15.5 و شبندر با 13 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند و تاپیکو با 16 واحد بیشترین تاثیر منفی را داشت.
    گفتنی است، نمادهای پر بیننده امروز شامل های وب، خودرو، چدن، خساپا، وبملت، شتران و فایرا بود که در میان این نمادها فایرا با افت 4.99 درصدی در آستانه صف فروش بود و در مقابل های وب با رشد 4.99 درصدی صف خرید تشکیل داده بود، مابقی رشد جزئی داشتند.
    در این روز چهار نماد تاپیکو، ومعادنح، سکرماح و حفارس به گردونه معاملات بازگشتند، در پایان بازار نیز ومعدنح با 70 میلیون بیشترین حجم را به خود تخصیص داد و های وب با 24.6 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات بازار را در اختیار داشت.
    طی معاملات روز جاری نماد فجر با رشد 13 درصدی صدرنشین بازار بود، پس از آن کبافق، شدوص، کاذر، وبیمه، وسکاب و آپ بیشترین رشد قیمتی را داشتند.
    در طرف مقابل نمادهای قنقش، قثابت، ستران، دلقما، وتوصا، خفنر و فایرا با بیشترین افت قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی