عصر بازار

مشتری مداری و تکریم مراجعین از گام های موثر برای جذب منابع جدید است

عصر اعتبار- تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب اصفهان بیان داشت: بازاریابی از ابزارهایی است که می تواند رشد درآمدهای بانک را افزایش دهد و توجه به مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از گام های موثر برای جذب منابع جدید می باشد.

مشتری مداری و تکریم مراجعین از گام های موثر برای جذب منابع جدید است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تلیکانی عضو هیات مدیره بانک به همراه نجدی مدیر امور استان ها و چقازردی رئیس اداره بازرسی و حسابرسی داخلی طی سفر به استان اصفهان از دوایر مختلف ستادی و شعب مرکزی( کد 2401)، آیت ا.. کاشانی(کد2422)، آل خجند(کد2414)، بهار (کد2420)، غدیر(کد2411)، جی(کد2416)، میدان ارتش(کد2405)، بلوار کشاورز(کد 2421) و هشت بهشت(کد2419) بازدید نمودند.
    در جریان این بازدیدها، آمار عملکرد شعب در حوزه های گوناگون بانکی از جمله: میزان جذب منابع و تحقق اهداف و سیاست های اعتباری نیمه اول سال جاری، کنترل مصارف، پیگیری وصول مطالبات و اقدامات شایسته صورت گرفته برای ارتقاء مشتری مداری و تکریم مراجعین در شعب مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
    حسن تلیکانی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در راستای تحقق برنامه های تدوین شده اظهار داشت: امروزه دنیای کسب و کار بر پایه" مشتری مداری" و " رضایت مشتریان" استوار است به گونه ای که گسترش خدمات و جذب مشتری بدون در نظر گرفتن این اصول کار بسیار مشکلی خواهد بود.
    وی افزود: مهارتهای ارتباطی مطلوب روسا و پرسنل شعب باعث ایجاد حس خوشایند، موثر و مثبت در مشتریان شده و کمک می کند تا رضایتمندی متقاضیان از خدمات و طرح های تسهیلات قرض الحسنه بانک افزایش یابد.
    شایان ذکر است، مشرف مدیر شعب استان اصفهان در این بازدیدها گزارش مبسوطی از عملکرد دوایر ستادی و شعب تحت مدیریت خود ارائه نمود.
    همچنین، در ادامه این سفر تلیکانی به منظور تشریح و معرفی سبد محصولات بانک و تقویت همکاری های دو جانبه با سازمان ها و نهادها، طی نشستی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی