عصر بازار

مدیرعامل جدید بزرگترین بانک اروپا منصوب شد

عصر اعتبار- بانک «اچ اس بی سی»، مدیرعامل جدید خود را به بانک انگلیس برای گرفتن موافقتنامه از این مرجع بانکداری معرفی کرد.

مدیرعامل جدید بزرگترین بانک اروپا منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از رویترز، روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس در سر مقاله خود نوشت: یک مقام ارشد بانک «اچ اس بی سی» انگلیس که خواست نامی از او برده نشود، گفت: «اچ اس بی سی» به دنبال تغییرات در بخش مدیریت خود است و بزودی شاهد عزل و نصب جدیدی در حوزه مدیریت عامل خواهیم بود.

    در همین حال «جان فلینت» به عنوان مدیرعامل جدید این بانک بزرگ اروپایی از سوی اعضای هیئت مدیره «اچ اس بی سی» در نظر گرفته شده است و در حال حاضر مقامات ارشد «اچ اس بی سی» به دنبال کسب مواففت رسمی بانک انگلیس برای «فلینت» هستند.

    همچنین مدیرعامل فعلی «اچ اس بی سی»، «استوارت گالیور» است و «جان فلینت» در حال حاضر مدیریت یکی از بانک های انگلیس را عهده دار است؛ البته «جان فلینت» با «داگلاس فلینت» که یکی از مدیران ارشد «اچ اس بی سی» است، نسبتی ندارد.

    به گفته مقامات «اچ اس بی سی»، «گالیور» قصد دارد سال آینده میلادی یعنی چند ماه دیگر از سمت خود کناره گیری کند و جانشینی او به عنوان اولین تصمیم مهم راهبردی در حوزه مدیریت عامل در «اچ اس بی سی» تلقی می شود.

    بر پایه این گزارش، «اچ اس بی سی» به عنوان بزرگترین بانک بریتانیا و همچنین بزرگترین بانک اروپا محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی