عصر بازار

گزارش خدمات بانک تجارت به نابینایان

عصر اعتبار- به مناسبت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) سخنگوی بانک تجارت گزارشی از آخرین خدمات این بانک به هم میهنان نابینا ارائه کرد.

گزارش خدمات بانک تجارت به نابینایان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ابراهیم کاظم‌پور با بیان اینکه بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تسهیل دسترسی نابینایان عزیز به خدمات بانکی، تاکنون 10 باجه ویژه ارائه خدمات به نابینایان و کم‌بینایان راه‌اندازی کرده است گفت: در این باجه‌ها امکان دسترسی آسان به کلیه خدمات شعبه‌ای برای شهروندان نابینا با استفاده از دستگاه‌های گویا، برجسته نگار و نمایشگرهای بریل فراهم شده است.
    رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این باجه‌ها، مشتریان نابینا وکم بینا می‌توانند بدون نیاز به حضور همراه از کلیه عملیات بانکی همچون افتتاح حساب، واریز وجه، انتقال وجه و ... به صورت مستقل استفاده کنند. همچنین با توجه به موضوعاتی از قبیل کلاهبرداری و سوء استفاده افراد سودجو، راه‌اندازی سامانه بانکی نابینایان درسطح شعب می‌تواند کمک شایانی به ارتقاء سطح امنیت در مبادلات بانکی این مشتریان داشته باشد.
    کاظم‌پور همچنین به امکانات ویژه صفحه بانکداری الکترونیک برای نابینایان در وبسایت بانک تجارت اشاره کرد و اظهار داشت: هموطنان نابینا و کم بینا می‌توانند از طریق وبسایت این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir به مهمترین خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. استفاده از خدمات اینترنت بانک دریافت نرم افزارهای موبایل بانک تجارت خدمات انتقال وجه، انواع خدمات کارت فهرست شعب مجهز به خودپرداز گویا، دریافت شماره شبا، دریافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهیلات بانک تجارت ارتباط با مدیران و مرکز ارتباط مشتریان از جمله مهمترین خدماتی است که در بخش نابینایان و کم بینایان پایگاه اینترنتی بانک تجارت قرار گرفته است. همچنین در این صفحه امکان دریافت نرم‌افزار رایگان NVDA (مبدل شنیداری آیکون‌های صفحات وب برای نابینایان) فراهم آمده و کاربران می‌توانند از این نرم‌افزار یا نرم افزارهای مشابه برای تسهیل دسترسی به خدمات بانک تجارت و کسب اطلاعات لازم استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی