عصر بازار

مهلت دانشجویان برای دریافت وام عتبات اعلام شد

عصر اعتبار- رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: پرداخت وام به زائرین این دوره عتبات را از شهریور ماه آغاز کرده ایم و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

مهلت دانشجویان برای دریافت وام عتبات اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، ذوالفقار یزدان مهر در خصوص تسهیلاتی که از طریق صندوق رفاه در زمینه عتبات عالیات به دانشگاهیان اختصاص داده می‌شود گفت: طبق توافقنامه‌ای که با ریاست ستاد امضاء کرده ایم، هم تعداد و هم میزان وام را بالابرده ایم. خوشبختانه مبلغ وام از سه میلیون ریال به پانزده میلیون ریال برای دانشجو‌های متاهل و برای دانشجو‌های مجرد به ده میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

    وی ادامه داد: ما پرداخت وام به زائرین این دوره عتبات را از شهریور ماه آغاز کرده ایم و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و آمادگی این را داریم که در دوره بعد تعداد زیادی از دانشجویان را تحت پوشش این وام قرار دهیم.

    رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: زائرین هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان باید به سامانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مراجعه کنند و بعد از ثبت نام در سامانه و واریز هزینه، پرینت آن را به معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود تحویل دهند و طی لیستی که معاونت دانشجویی دانشگاه برای ما ارسال می‌کند، ما آمادگی داریم حداکثر ظرف پانزده روز بتوانیم وام را پرداخت کنیم.

    وی درباره اینکه وجود پرینت ثبت نام و واریز هزینه ضروری است افزود: بله دانشجویان حتما باید ثبت نام در سامانه عتبات دانشگاهیان و واریز هزینه را انجام داده باشند تا مشمول دریافت وام باشند و اگر پرینت را تحویل همکاران ما ندهند، وامی به این عزیزان تعلق نخواهد گرفت.

    یزدان مهر درباره شرایط ضمانت وام‌های پرداختی یادآورشد: بخاطر تسهیل کار، دانشجویان از ضمانتنامه‌ای که نزد صندوق رفاه دارند می‌توانند استفاده کنند، یعنی دانشجویی که برای وام تحصیل، وام شهریه یا سایر وامها، تعهدنامه محضری نزد ما داشته باشد، می‌تواند از همان تعهد محضری برای دریافت وام عتبات هم استفاده کند.

    وی ادامه داد: دانشجویانی هم که تا به حالا وامی از صندوق رفاه دریافت نکرده اند و یا ضمانتنامه‌ای نزد صندوق ندارند باید به همراه یک ضامن در دفتر خانه رسمی تعهدنامه محضری ثبت کنند و فرم آن را تحویل دفتر صندوق رفاه در دانشگاه خود دهند تا وام به این عزیزان نیز تعلق گیرد.

    رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: طبق آماری که همکاران گزارش داده اند تاکنون حدود 5000نفر از دانشجویان در این طرح ثبت نام کرده اند.

    وی ادامه داد: ما متناسب با برنامه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان عمل خواهیم کرد، بدین صورت که اگر سامانه ثبت نام در هر زمان اجازه ثبت نام را به دانشجویان بدهد ما در جهت پرداخت مشکلی نخواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی