عصر بازار

​برند "بانک صادرات ایران" ثبت جهانی شد

عصر اعتبار- بانک صادرات ایران از سوی موسسه QC سوییس (SWISS QUALITY & CERTIFICATE) موفق به دریافت استاندارد ایزو ۱۰۶۶۸ در حوزه مالی و بانکی شده و لوگوی این بانک به عنوان یک برند بانکی بین المللی، توسط این موسسه ثبت جهانی شد.

​برند "بانک صادرات ایران" ثبت جهانی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در مدرک اعطا شده به بانک صادرات ایران از سوی این موسسه، الزامات کسب ارزش برند بانک (BRAND VALUATION) از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات ارائه شده، داده های بدست آمده از بازار و سایر منابع، مورد تایید قرار گرفته و استاندارد ایزو 10668 حوزه مالی و بانکی در تاریخ 10 اکتبر 2017 (١٨ مهر ماه ٩٦) به این بانک تعلق گرفته است.
    پیشتر، شعبه مستقل مرکزی بانک صادرات ایران با بازنگری و ارزیابی فرآیند و ساختارهای موجود ضمن ارتقاء کمی و کیفی خدمات موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 شده بود.
    شایان توجه است، این بانک طی سالهای اخیر نیز با بازنگری در ساختار و فرایندهای حاکم در بخش های مختلف خود توانسته است گواهینامه هایی همچون؛ سیستم مدیریت انرژی ایزو 50001، گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو 10015 از شرکت IMQ ایتالیا، استاندارد بین المللی تکنولوژی برتر در بانکداری الکترونیک و... را کسب کند.
    علاوه بر استانداردها و گواهینامه های دریافت شده، بانک صادرات ایران بر اساس رتبه بندی نشریه معتبر و بین المللی بنکر برای چندمین سال متوالی به عنوان برترین بانک ایرانی معرفی شده است که با رفع تنگناهای بین المللی جایگاه این بانک در عرصه داخلی و خارجی بیش از پیش ارتقاء خواهد یافت.
    گفتنی است، بانک صادرات ایران با دارا بودن بیش از ٣ هزار شعبه و باجه در داخل کشور و تعدد شعب مستقل در آسیا و اروپا، بزرگترین بانک خصوصی کشور بوده که همچنان نقش تعیین کننده ای در اغلب فعالیت های اقتصادی و پروژه های کلان ملی ایفا می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی