عصر بازار

هفته آینده صورت می گیرد:

پرداخت بخشی از بدهی شرکت‌های بیمه به داروسازان

عصر اعتبار- عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس از تصمیم برای پرداخت بدهی‌های شرکت‌های بیمه به داروسازان خبر داد.

پرداخت بخشی از بدهی شرکت‌های بیمه به داروسازان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز بنیادی، در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: وظایف و چگونگی برخورد با موضوع سواد سلامت با حضور مسئولان دستگاه‌های متولی مانند وزارت بهداشت و درمان، صدا و سیما، شهرداری و وزارت کشور در این نشست بررسی شد.

    وی ادامه داد: قرار شد وزارت بهداشت و درمان به عنوان دستگاه اصلی سیاست‌گذاری کاملی را انجام دهد و سایر نهادهای مسئول هم بر اساس آن سیاست حرکت کنند تا برای افزایش اطلاعات مردم در موضوع سلامت همگرایی لازم ایجاد شود.

    نماینده مردم کاشمر همچنین با اشاره به تصمیم‌گیری درباره سند شرکت‌های تولیدی، پخش و توزیع دارو در این نشست اظهار کرد: معاون غذا و داروی وزارت بهداشت، معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، نماینده داروسازان و شرکت‌های دارویی و همچنین نماینده‌ای از خزانه کشور در این جلسه حضور یافتند و درباره طلب شرکت‌های دارویی از بیمه‌ها تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

    عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس خاطرنشان کرد: قرار شد هفته آینده بخشی از بدهی‌های شرکت‌های بیمه به شرکت‌ها و کارخانجات تولید دارویی پرداخت شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی