عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس :

بیاید در خانه ملت درباره مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین صحبت کنیم

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رئیس‌جمهور بیاید در خانه ملت درباره مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین صحبت کنیم. تنها راه همین است.

بیاید در خانه ملت درباره مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین صحبت کنیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهرداد لاهوتی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) خود طی جلسه علنی مجلس گفت: اکنون که کارشکنی آمریکا در برجام عملی و علنی شده و در گزارش وزیر امور خارجه نیز 19 بند از تخلف، نقض، بدعهدی، تحقیر و تعلل آمریکایی‌ها از برجام اعلام شده، پیشنهاد می کنم که دولت هرچه سریعتر دو قانون اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام و همچنین قانون مقابله با ماجراجویی‌های آمریکا که اخیرا هم به تصویب رسیده را اجرایی کند.

    وی تصریح کرد: نباید در زمین دشمن بازی کنیم؛ آن هم بازی که دشمنان قسم خورده طراحی می کنند تا زمانی که برجام منافع ملی را تامین  می کند ما همکاری خود را خواهیم داشت.

    این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین خطاب به رئیس مجلس گفت: اطلاعاتی که به شما داده‌اند درست نبوده است. این افراد چند وقت پیش هم تجمع داشتند. توقعی ندارند جز اینکه پول آنها بدون سود برگردانده شود.

    وی افزود: آقای رئیس‌جمهور اینجا خانه ملت است. بیایید گفت‌وگو کنیم. تنها راه همین است. درخواست می کنم که از رئیس‌جمهور دعوت شود تا در خانه ملت نسبت به مشکلات این افراد بررسی و گفت‌وگو کنیم.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس همچنین خطاب به زاهدی و عارف از اعضای کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: کلیات موضوع حق التدریسی‌ها بررسی شده است. انتظار داریم که در جزئیات این مسئله در کمیسیون آموزش هر چه سریعتر بررسی‌ها تسریع شود.

    لاهوتی در ادامه گفت: اکنون در شرایطی هستیم که باید کشور را از رکود خارج کنیم. مصوب شد که 770 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در کشور صورت گیرد تا از رکود خارج شویم اما با افزایش 25 درصدی واردات و کاهش 15 درصدی صادرات نمی توانیم از رکود خارج شویم.

    وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: در منطقه گیلان در شهریورماه سیل جاری شد. غیر از بنیاد مسکن بقیه دستگاه‌ها در پرداخت خسارات تعلل کردند. از رئیس‌جمهور درخواست دارم تا تیمی را اعزام کند.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در مورد وضعیت بندر چمخاله 20 بار نامه نوشتید و شفاهی هم دستور دادید اما دستور شما را اجرایی نمی کنند.

    وی در پایان در مورد وضعیت واردات برنج و چای هم به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و گفت: مطالبات چای کاران باید همواره در دستور کار باشد نه اینکه فقط ما نمایندگان در مورد آن حرف بزنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو