عصر بازار

نمایشگاه تراکنش ایران (۳۰)

ترابیان در گفت وگو با «عصراعتبار» مطرح کرد: رتبه بیستم "به ‌پرداخت ملت" در حوزه خدمات پرداخت در دنیا

عصر اعتبار- مدیرعامل به پرداخت ملت گفت: براساس رتبه بندی مجلات معتبر و بین المللی دنیا شرکت به پرداخت ملت در سال ۲۰۱۶ جزء ۲۰ شرکت اول دنیا در بین شرکت های پرداخت قرار گرفت.

ترابیان در گفت وگو با «عصراعتبار» مطرح کرد: رتبه بیستم "به ‌پرداخت ملت" در حوزه خدمات پرداخت در دنیا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸:۰۰

    محمد علی ترابیان در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر اعتبار» با بیان اینکه شرکت به پرداخت ملت بزرگ ترین شرکت در عرصه پرداخت است، گفت: براساس رتبه بندی  مجلات معتبر و بین المللی دنیا شرکت به پرداخت ملت  با ارائه خدمات با سطح کیفی بالا توانسته است در سال 2016 جزء 20 شرکت اول دنیا شناخته شود.

    وی با اشاره به حضور گسترده کارشناسان حوزه آی تی از نمایشگاه تراکنش، افزود: شرکت به پرداخت ملت همانند سنوات گذشته به دلیل تخصصی بودن  نمایشگاه تراکنش، حضور یافته است. این نمایشگاه امسال نیز مانند سال های گذشته از استقبال خوبی از سوی کارشناسان حوزه آی تی برخوردار بوده است.

    ترابیان تصریح کرد: برگزاری اینگونه همایش ها و نمایشگاه ها در حوزه های تخصصی می تواند کمک بسزایی در رشد و توسعه مباحث پرداخت کمک بسزایی کند. اما باید به اینکه توجه داشت این نمایشگاه ها در کنار استمرار در برگزاری باید به مباحث نوآوری بپردازد تا حاصل آن به رفع مشکلات و تنگناهای این حوزه در کشور بی انجامد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی