عصر بازار

نوسان قیمت یورو در مهرماه

عصر اعتبار- بررسی ماهانه نرخ یورو حاکی از آن است که قیمت در روز ۱۷ مهرماه سال جاری با رقم ۴ هزار و ۸۴۶ تومان به بیشترین رقم خود رسیده است.

نوسان قیمت یورو در مهرماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، بررسی بازار ارز در بازار آزاد حاکی از آن است که یورو در مهرماه همانند شهریورماه با افت و خیز فراوانی روبرو بوده است.

    در این میان قیمت یورو در اولین روز ماه با رقم 4 هزار و 709 تومان کار خود را آغاز کرد و در روز 30 مهرماه با رقم 4 هزار و 787 تومان به کار خود پایان داده است.

    لازم به ذکر است که نرخ یورو در اوایل ماه با ثبات نسبی در کانال 4 هزار و 700 تومانی باقی ماند و در روز‌های 10 و 11 مهرماه با افت قیمت به کانال 4 هزار و 600 تومانی رسید، اما این افت ادامه دارد نبود و نرخ دوباره به کانال 4 هزار و 700 تومانی بازگشت.

    در این میان نرخ یورو در روز 17 مهرماه با جهش نسبتا زیادی از کانال 4 هزار و 700 تومانی به نرخ 4 هزار و 846 تومان صعود کرد و پس از آن دوباره سیر نزولی به خود گرفت و دوباره با افت و خیز قیمت همراه شد.

    با این حال نرخ یورو در 11 مهرماه با رقم 4 هزار و 682 تومان کمترین قیمت در ماه گذشته را داشته است و در روز 17 مهرماه با رقم 4 هزار و 846 تومان به بیشترین رقم در مهرماه رسیده است.

    گفتنی است میانگین نرخ یورو در مهرماه با درنظرگرفتن 25 روز کاری رقم 4 هزار و 748 تومان بوده که نسبت به بیشترین نرخ یورو در ماه گذشته 98 تومان کمتر بوده و از کمترین نرخ در مهرماه 66 تومان بیشتر بوده است.

    به طور کلی نرخ یورو در مهرماه سال جاری از کمترین رقم تا بیشترین نرخ حدودا 164 تومان اختلاف قیمت داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی