عصر بازار

برندگان مسابقه اینستاگرامی "حدس بزن، جایزه ببر" بانک ملی ایران مشخص شدند

عصر اعتبار- سه برنده خوش شانس مسابقه "حدس بزن، جایزه ببر" و سه برنده عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران به قید قرعه از بین کسانی که نتیجه شهرآورد تیم های پرسپولیس و استقلال را "برد پرسپولیس" پیش بینی کرده بودند، مشخص شدند.

برندگان مسابقه اینستاگرامی "حدس بزن، جایزه ببر" بانک ملی ایران مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مسابقه اینستاگرامی "حدس بزن، جایزه بِبَر" با موضوع پیش بینی نتیجه شهرآورد پرسپولیس و استقلال که از ساعت 12 روز سه شنبه دوم آبان ماه کلید خورده بود، تا ساعت 16 روز پنجشنبه چهارم آبان ماه ادامه یافت. در این مدت بیش از چهار هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که بیش 3 هزار و 800 نفر از آنها به دلیل ارسال صحیح مشخصات موفق به دریافت کد برای شرکت در مسابقه شدند.

    بیش از 50 درصد شرکت کنندگان در این مسابقه برد پرسپولیس را پیش بینی کرده بودند که قرعه کشی در بین این افراد انجام شد و سه نفر به قید قرعه برنده سه جایزه پنج میلیون ریالی  شدند.

    برندگان این مسابقه حجت بیاتی زاده با کد 101،  جواد فغان زاده با کد 1756 و محمد عصاری با کد 3000 می باشند.

    همچنین شرکت کنندگان زیر 18 سال مسابقه در صورت عضویت در کانون جوانه های بانک ملی ایران، شانس شرکت در یک قرعه کشی ویژه با سه جایزه دو میلیون ریالی را نیز داشتند که قرعه کشی این بخش نیز همزمان انجام شد.

    برندگان عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران ، محمد نظری با کد 1841، غزاله کازرانی با کد 3135 و سهیل فرخی با کد 1375 بودند.

    نحوه واریز جوایز به این صورت خواهد بود که جوایز برندگان عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران، به حساب آرزوی آنها و جوایز برندگان هدیه پنج میلیون ریالی به شماره حسابی که اعلام می کنند، واریز خواهد شد.

    بانک ملی ایران ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگان و تبریک به برندگان مسابقه، اعلام می کند که در آینده برگزاری مسابقات و برنامه هایی از این دست را در دستور کار دارد. برای اطلاع از برنامه ها و مسابقات می توانید در کانال تلگرام (Bankmelli_ir@) و اینستاگرام (bankmelli1307) بانک ملی ایران با ما همراه باشید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو