عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

طرح های «انگیزش و تداوم مهر» مشتریان را به تعامل بیشتر تشویق می کند

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان همدان گفت: طرح های تداوم و انگیزش مهر در راستای برنامه های مشتری محور، بانک قرض الحسنه مهر ایران تدوین و اجرا می شود که امیدواریم با استقبال مشتریان بتوانیم در تحقق توانمندسازی اقشار مختلف جامعه گام مثبتی برداریم.

طرح های «انگیزش و تداوم مهر» مشتریان را به تعامل بیشتر تشویق می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر اکبری در بازدید از دوایر ستادی مدیریت شعب استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی ماه های گذشته بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری تمامی کارکنان صف و ستاد عملکرد مطلوبی در زمینه ارائه خدمات به هموطنان داشته است به نحوی که استقبال از سبد محصولات بانک موجب شده است تا در 7 ماه گذشته نسبت به پایان سال 95 بالغ بر 40 درصد افزایش منابع داشته باشیم.

    وی توجه به جذب سپرده های اشخاص حقیقی و گسترش زمینه ارائه خدمات متنوع بانکی به این گروه از جامعه را از اولویت های بانک دانست و اهتمام همکاران به رعایت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را به عنوان رمز موفقیت در این بخش عنوان کرد.
    مرتضی اکبری با اشاره به نقش جذب و تجمیع منابع قرض الحسنه و اختصاص آن به نیازمندان واقعی در قالب تسهیلات بیان داشت: این بانک تلاش می کند تا با پرداخت وام های ارزان قیمت به رفع مایحتاج ضروری آحاد جامعه خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور نقش بسزا و موثری در توزیع مناسب ثروت، رونق اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا نماید.
    مدیرعامل بانک در رابطه با جایگاه بانکداری الکترونیک در تسهیل امور و ارائه سریعتر خدمات به مشتریان تصریح کرد: به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و همچنین کمک به بهبود محیط زیست از طریق کاهش ترددهای غیر ضروری و حذف کاغذ و فرم های نوشتاری، سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در این بانک راه اندازی شده است و متقاضیان می توانند با برخورداری از این امکانات در کنار اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و ... در هر موقع از شبانه روزبدون مراجعه به شعب کارهای بانکی خود را انجام دهند.
    شایان ذکر است، در این سفر از شعب صدف، شهید مدنی، امام زاده عبداله، مدرس و مهدیه بازدید به عمل آمد و عملکرد مدیریت شعب استان همدان در حیطه های بازاریابی، جذب منابع جدید، دستیابی به اهداف تدوین شده، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات مورد بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو