عصر بازار

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت از سوی سازمان تأمین اجتماعی

عصر اعتبار- دو هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران در سه ماه نخست سال جاری پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت از سوی سازمان تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، از مجموع هزینه‌های کوتاه مدت، 62 میلیارد و 513 میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری ناشی ازکار و 647 میلیارد و 61 میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری غیرناشی از کار هزینه شده است.

    همچنین 605 میلیارد و 244 میلیون ریال به عنوان استراحت ایام بارداری و 273 میلیارد و 756 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان در همین مدت پرداخت شده است.

    بر اساس این گزارش، در سه ماه اول سال جاری، بابت کمک هزینه فوت و کفن و دفن 74 میلیارد و 920 میلیون ریال وبابت هزینه سفر و فوق العاده همراه 9 میلیارد و 289 میلیون ریال هزینه شده است.

    همچنین در همین مدت 67 میلیارد و 79 میلیون ریال برای کمک هزینه پروتز و اروتز پرداخت شده و در بخش غرامت نقص عضو مقطوع 8 میلیارد و 304 میلیون ریال و در بخش سایر کمک‌ها 588 میلیارد و 999 میلیون ریال هزینه شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی