عصر بازار

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر خبر داد:

توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات با شهرداری‌های کلانشهرها

عصر اعتبار- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با قدردانی از حمایت شهرداران کلانشهرها از اقدامات این بانک ، گفت: توسعه همکاری ها و افزایش تعاملات با شهرداری های کلان شهرها همانند سالیان گذشته در دستور کار این بانک قرار دارد.

توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات با شهرداری‌های کلانشهرها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین تابش فر با اشاره به برگزاری نشست اخیر شهرداران کلانشهرهای کشوردرمشهد مقدس، گفت:حمایت قاطع شهرداران کلانشهرها از اقدامات بانک شهر قطعا مسئولیت این بانک را برای آبادانی شهرها سنگین تر می کند.

    وی افزود: بنا بر تاکیدهای شهرداران کلانشهرها مبنی بر استفاده حداکثری از پتانسیل‌های بانک شهر، این بانک آمادگی دارد در راستای توسعه شهرها و به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی و فرهنگی، همکاری های خود را با مدیریت شهرها افزایش دهد.
    تابش فر با تاکید بر این‌که بانک شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان سراسر کشور است، تصریح کرد: به هر میزان که  نقش متقابل بانک شهر  و شهرداری‌ها  روان تر و متوازن تر باشد، بانک با پشتوانه قوی‌تری می‌تواند در توسعه شهرها و خدمت رسانی به شهروندان  نقش‌آفرینی کند.
    وی بابیان این‌که این بانک طی سالیان اخیر در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی، حمایت از همه کلانشهرها را در دستور کار خود قرار داده است،ادامه داد: با اقدامات انجام شده تا کنون زمینه رونق پروژه‌های عمرانی به‌ ویژه پروژه های حوزه حمل و نقل عمومی فراهم شده و بسیاری از پروژه های نیمه تمام به این ترتیب به اتمام رسیده است.
    معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با استقبال از ارایه گزارش درخصوص عملکرد، اقدامات و پیشرفت های بانک شهر در نشست آینده شهرداران کلانشهرهای کشور، گفت: امیدواریم این نشست بتواند سهم مدیریت شهری از منابع بانکی را بیش از پیش افزایش دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی