عصر بازار

مدیر عامل بانک قوامین؛

ثبات در منابع مالی بانک‌ها با کاهش نرخ سود سپرده‌ها

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک قوامین گفت: بانک ها با ثبات منابع مالی در بخش سپرده ها با توجه به بخشنامه جدید نرخ سود بانکی مواجه شدند.

ثبات در منابع مالی بانک‌ها با کاهش نرخ سود سپرده‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، غلامحسن تقی نتاج در بازدید از  بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص میزان تسهیلات دهی 6 ماهه در این بانک و مقایسه آن به نسبت مدت مشابه سال گذشته گفت: در پرداخت تسهیلات بانک رشد طبیعی خود را همانند سال گذشته دارد، البته از ثبات بیشتری با توجه به ابلاغیه ای که از 11 شهریورماه امسال در خصوص کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به کل شبکه بانکی صادر شد، دارد.

    وی افزود: اکثریت بانک ها تابع این بخشنامه بودند از اینرو شاهد ثبات خوبی در پرداخت تسهیلات به خصوص در دو ماه جاری بودیم و ادامه این روند نوید بخش روزهای بهتری برای شبکه بانکی است زیرا بازار باثبات در ورود منابع، می تواند مصارف را به تناسب آن برنامه ریزی کند.

    مدیرعامل بانک قوامین یادآور شد: بانک قوامین هم در بخش ورودی منابع با ثبات خوبی مواجه بوده و توانسته سهم خود را در منابع نقدی کشور حفظ کند. نتاج با اشاره به وجود 800 شعبه بانک قوامین اظهارداشت: بانک قوامین با رشد طبیعی در پرداخت تسهیلات مواجه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی