عصر بازار

در معاملات روز گذشته؛

روند معاملات آتی سکه در یک نگاه

عصر اعتبار- روز گذشته در بورس کالای ایران ۹ هزار و ۲۴۳ قرارداد آتی سکه به ارزش یک هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال داد و ستد شد .

روند معاملات آتی سکه در یک نگاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا ، روز گذشته هر 5 سررسید آتی سکه بر خلاف روز ماقبل خود روندی نزولی طی کردند و با اندکی کاهش به کار خود پایان دادند؛ به طوری که سکه طلا تحویل آبان ماه 0.13 درصد افت کرد و با رقم یک میلیون و 335 هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید 373 قرارداد داد و ستد شد.

    در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید دی ماه نیز در حالی با داد و ستد 56 قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و 375 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و افت 0.13 درصد را تجربه کرد.از سوی دیگر سکه طلا تحویل اسفند ماه 96 نیز با رقم یک میلیون و 416 هزارتومان داد و ستد شد که 0.1 درصد افت داشت. در این سررسید 269 قرارداد معامله شد.

    قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال 97 در حالی معامله 917 قرارداد را تجربه کرد که با افت 0.13 درصدی و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و 457 هزارتومان به کار خود پایان داد.

    در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال که97 که با بیشترین قرارداد مواجه شد و رقم 7 هزار و 628 را ثبت کرد، با 0.19 درصد افت با رقم یک میلیون و 506 هزارتومان داد و ستد شد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی