عصر بازار

مدیرعامل بانک دی؛

گسترش روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های خارجی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی با اشاره به روابط بین المللی این بانک، گفت: نزد اکثر کشورهای خارجی حساب داریم و روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های این کشورها برقرار است و به شدت پیگیر توسعه روابط کارگزاری هستیم.

گسترش روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های خارجی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، محمدرضا قربانی در بازدید از  بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره فعالیت‌های بانک دی گفت: بانک دی مانند سایر بانک‌های خصوصی در چارچوب مقررات حاکم بر نظام بانکی از سوی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و علاوه بر فعالیت‌های داخلی، در حوزه برون‌مرزی نیز در ارتباط با افتتاح اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه‌ها و ارائه انواع خدمات ارزی در خدمت مشتریان و بنگاه‌های اقتصادی هستیم.

    وی افزود: نزد اکثر کشورهای خارجی حساب داریم و روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های آنها برقرار است و به شدت پیگیر توسعه روابط کارگزاری هستیم.

    قربانی با بیان اینکه بانک دی بانکی نوپاست که از نیروهای جوان و منابع بسیار خوبی بهره‌مند است، گفت: این بانک منتسب به خانواده معزز جانبازان و ایثارگران است که تمام مقررات مصوب شورای پول و اعتبار را در رابطه با سپرده‌گیری و اعطای تسهیلات رعایت می‌کند و نرخ‌های مصوب سود در بانک دی به صورت دقیق رعایت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی