عصر بازار

پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه‌ملت

عصر اعتبار- دکتر علیرضا ابراهیم‌پور مدیرعامل بیمه ملت در پیامی چهاردهمین سال‌روز تاسیس شرکت بیمه‌ملت را به همه کارکنان، مشتریان و سهام‌داران این شرکت تبریک گفت.

پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تأسیس شرکت بیمه‌ملت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار» متن پیام به شرح زیر است:
    به نام ایزد دانا
    شرکت بیمه‌ملت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بیمه‌های خصوصی با توانگری مالی سطح یک در کشور در دوازدهمین روز از دومین ماه فصل پاییز، وارد چهاردهمین سال فعالیت خود می‌شود.
    این روز، بهانه‌ای است که تلاش صادقانه مدیران، کارکنان و سهام‌داران بیمه ملت را ارج نهاده و 14 سال حرکت و فعالیت مستمر را در برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی اطلاعات و ساختن سازمانی یادگیرنده با دانش، تجربه و نیروهای انسانی کارآمد، در کنار یکدیگر جشن بگیریم.
    وظیفه ماست که برای رشد و توسعه بیمه‌ملت از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایت‌مندی همکاران، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان است، گام برداریم.
    شرکت بیمه‌ملت برای داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و سلامت به چهاردهمین سال فعالیت شرکت است.
    دوازدهم آبان، سال‌روز تاسیس شرکت بیمه ملت بر مدیران، کارکنان، سهام‌داران و بیمه‌گزاران این شرکت مبارک و خجسته باد.
    امید که همواره سلامت و پیروز باشید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی