عصر بازار

پرداخت ۹۵۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه در بانک رسالت

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: بالغ بر ۹۵۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه در سال جاری توسط بانک پرداخت شده است.

پرداخت ۹۵۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه در بانک رسالت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا, محمد حسین حسین زاده اظهارداشت: در 7 ماه ابتدای سال جاری بالغ بر 950 هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌ایم و نسبت به سال گذشته بالای 50 فقره افزایش تعدادی داشته‌ایم.

    وی افزود: از نظر مبلغ نیز میانگین هر فقره وام در سال جاری حدود 12 میلیون تومان بوده و با توجه به استقبال خوب مردم از یک بانک حرفه‌ای قرض‌الحسنه اقدامات خوبی انجام شده است.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت درباره پرداخت وام ازدواج نیز گفت: امسال تاکنون 7500 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت‌کرده‌ایم و صف وام ازدواج در بانک تقریبا تمام شده است.

    به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا 12 آبان همه روزه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه دایر خواهد بود.

    آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان 940رسانه در قالب 600 غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

    در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در 7 روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.

    در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از 4 قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی