عصر بازار

در چهارسوق مالی پارسیان رخ داد؛

گشایش اتاق معاملات کارگزاری بانک پارسیان

عصر اعتبار- اتاق معاملات کارگزاری بانک پارسیان به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مشتریان به ویژه در حوزه بورس، با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین ، مدیران بانک و کارگزاری پارسیان گشایش یافت.

گشایش اتاق معاملات کارگزاری بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عضو هیات مدیره بانک پارسیان در مراسم افتتاح اتاق معاملات کارگزاری این بانک، تصریح کرد: تاسیس این اتاق معاملات امکان لازم برای سرمایه گزاری و خدمات‌رسانی مطلوب تر به مشتریان را فراهم می کند.

    شمس عالم، با اشاره به فضا و تمرکزی که هم اکنون بر روی معاملات کالایی وجود دارد، بر برنامه ریزی برای توسعه  و فراهم آوردن  بسترهای الکترونیک و نرم افزاری این اتاق تاکید کرد. پارسافرد، مدیر برنامه ریزی، تحقیقات و توسعه بازار بانک پارسیان نیز در این مراسم، اعلام کرد: بزودی با همکاری بانک و کارگزاری محصولات مشترکی مانند دریافت اعتبارات از سوی کارگزاری ها با مشارکت بانک برای مشتریان بازار سرمایه ارایه خواهد شد.

    سوری، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک پارسیان، تصریح کرد: مشتریان ترجیح می دهند به مکانی که معامله صورت می گیرد، نزدیک باشند. هدف این است که همراستا با خدمات بانک در چهارسوق مالی، مشتریان همزمان با سهولت بیشتری از خدمات این اتاق استفاده کنند. لذا طی مکاتبات و پیگیری های لازم موفق شدیم از سازمان بورس مجوز تاسیس این شعبه را گرفته و یک شعبه مجهز به شعب کارگزاری بانک بیافزاییم.

    چهاردهمین اتاق معاملات بانک پارسیان درساختمان شعبه مرکزی بانک پارسیان در بلوار فرحزادی، نبش زرافشان غربی واقع است و مشتریان می توانند برای دریافت خدمات به این شعبه مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی