عصر بازار

معاون کرباسیان خبر داد؛

گشایش در روابط بانکی ایران و سوییس

مذاکره برای فاینانس‌های جدید

عصر اعتبار- رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران از گشایش مناسب در روابط بانکی بین ایران و سوییس خبر داد.

گشایش در روابط بانکی ایران و سوییس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، محمد خزایی که در پایان دیدار با فلیپ لئوبا،  وزیر اقتصاد ایالت «وود» سوییس و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با بیان اینکه هیات سوییسی به همراه چهره‌های شاخص بانکی و اقتصادی این کشور به ایران سفر کرده، از جمله محورهای مباحثات امروز خود با طرف سوییسی را توسعه همکاری‌های در خصوص بیوتکنولوژی، آی تی، تکنولوژی های خاص بهداشتی به ویژه در بخش سرطان، تکنولوژی کشاورزی و حمل و نقل عنوان و اظهار امیدواری کرد، تعدادی از آنها ظرف یک ماه آینده عملیاتی شود.

    وی با بیان اینکه فضای مناسبی برای توسعه روابط بانکی بین ایران و سوییس وجود دارد، تاکید کرد: راه های همکاری بانکی بین ایران و سوییس به شکل مناسبی در حال گشایش است. خزاعی افزود: در جلسه امروز در مورد راهکارهای بانکی که از طریق آن بتوان پروژه هایی ایرانی را فاینانس کرد مذاکراتی انجام دادیم که بسیار امیدبخش بود.

    رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گفت: در دیدار امروز با طرف سوییسی همچنین موضوع فاینانس پروژه های حوزه های سرمایه گذاری و پوشش های بیمه ای آنها از طریق شرکت های اروپایی و راهکارهای آن مورد بحث قرار گرفت.

    این گزارش حاکی است، "فلیپ لئوبا" وزیر اقتصاد ایالت "وود" سوییس نیز طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی مدت حضور در ایران جلسات بسیار خوبی با شرکت های ایرانی برای توسعه همکاری ها در بخش اقتصادی داشتیم و معتقدیم، فرصت بسیار خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و حوزه های صنعتی بین دو کشور فراهم آمده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی