عصر بازار

گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه ایران با حال و هوای اربعین حسینی (ع)

عصر اعتبار- هشتاد و دومین سالروز تاسیس بیمه ایران با رنگ و بوی اربعین حسینی (ع) و با حضور جمعی از نمایندگان و کارکنان شبکه فروش شرکت گرامی داشته می شود .

گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه ایران با حال و هوای اربعین حسینی (ع)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، 15 آبان 1314 ، یک نشان جهانی در عرصه اقتصاد ملی کشور بروز و ظهور یافت که تا امروز با طی فراز و فرودهای بسیار ، همچنان نمادی از همدلی و خدمت به مردم به شمار می رود . به همین مناسبت در 15 آبان امسال طی مراسمی با حضور مدیران ، کارکنان ، نمایندگی ها و شبکه فروش شرکت ، ضمن اعلام همبستگی و همدلی سطوح مختلف شرکت ، هویت بیمه ایران را در گستره ای از نمایندگی ها تا عموم کارکنان در اقصی نقاط کشور به منصه ظهور می رسانیم .

    شایان ذکر است در مراسم 15 آبان امسال ، پس از گذشت بیش از 10 سال از آخرین گردهمایی بزرگ بیمه ایران ، تاکید بر حضور حداکثری همکاران شبکه فروش به عنوان پیشتازان حوزه عملیاتی و صف شرکت بوده است ؛ هرچند که به علت محدودیت فضا ، امکان میزبانی از تمامی همکاران ارزشمند شرکت فراهم نیامده است .

    همچنین ، به علت نزدیکی به ایام اربعین حسینی (ع) ، مراسم امسال در قالب گرامیداشت سالگرد تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شده و رنگ و بویی حسینی (ع) خواهد داشت .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی