عصر بازار

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

عصر اعتبار- معارفه سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، عصر امروز برگزار و ابراهیم صادقی فر به عنوان سرپرست این صندوق منصوب شد.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، مراسم معارفه ابراهیم صادقی فر سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، عصر امروز با حضور احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی ازمدیران ومعاونان صندوق برگزار شد.

    در این مراسم میدری و صادقی فر از عملکرد سه ساله صندوق بازنشستگی کشوری به مدیریت اسلامیان و تلاش های او تقدیر و قدردانی کردند.

    قرار است مراسم تودیع و معارفه اسلامیان و صادقی فر، پس از بازگشت ربیعی از سفر، با حضور وزیر و جمعی از بازنشستگان، برگزار شود.

    گفتنی است پس از استعفای محمود اسلامیان از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی ابراهیم صادقی فر را موقتا به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

    صادقی فر پیش از این معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و سابقه حضور در سمت هایی چون مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و همچنین مدیریت پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تجربه کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی