عصر بازار

تلیکانی، عضو هیات مدیره:

مشتری مداری و حفظ حقوق شهروندی از اولویت های بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان خوزستان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تحقق حقوق شهروندی را به عنوان یکی از اولویت های ابلاغی رئیس جمهور به وزیر اقتصاد، در دستور کار خود قرار داده است.

مشتری مداری و حفظ حقوق شهروندی از اولویت های بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تلیکانی افزود : بانک قرض الحسنه مهر ایران تلاش می کند در رویکرد های جدید کاری خود، در تمام طرح ها و برنامه های اجرایی، مشتری مداری و پاسخ به نیازهای اقشار مختلف مردم را در اولویت قراردهد.

    وی اظهار داشت: در همین راستا طرح پیوند مهر، به منظور تحقق اهداف سیاست های کلی جمعیت و تسهیل فرآیند ازدواج جوانان طراحی و در استان های سراسر کشور در حال اجرا است.
    تلیکانی بانک قرض الحسنه مهر ایران را یک بانک پویا دانست و بیان داشت: پویایی و انعطاف پذیری از خصوصیات اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران است و بر همین اساس طرح های خود را با درخواست و نیازهای جامعه منطبق می کند.
    به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن تلیکانی عضو هیات مدیره، یوسف نجدی مدیر امور استان ها، اکبر ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه و محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی در سفر به استان خوزستان، از نزدیک در جریان فعالیتهای این بانک قرار گرفته و برنامه های توسعه ای بانک در استان را بررسی کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی