عصر بازار

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان خوزستان

عصر اعتبار- تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی عملکرد شعب طی ۸ ماهه گذشته و ارائه راهکارهای مناسب برای تحقق اهداف ترسیمی و سیاست های اعتباری در فرصت باقی مانده از سال، به استان خوزستان سفر کرد.

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان خوزستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این سفر، علاوه بر دوایر ستادی مدیریت شعب استان خوزستان از شعب کیان آباد، آزاد شهر، شریعتی و مرکزی اهواز نیز بازدید به عمل آمد.

    بررسی پتانسیل و ظرفیت های مالی و پولی استان، ارزیابی راهکارهای تقویت سهم بانک از بازارهای هدف، ارائه رهنمودهای لازم در رابطه با تحقق اهداف ترسیمی در فرصت باقی مانده از سال، نحوه اجرای سیاست های اعتباری، رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، بررسی نسبت افتتاح حساب های جاری و تجزیه و تحلیل آمار منابع جذب شده، نسبت مصارف و کنترل مطالبات و همچنین برگزاری جلسه هم اندیشی با روسای شعب و دوایر ستادی از جمله محورهای سفر به استان خوزستان بود.
    تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در این بازدیدها بر نقش ارزنده بانکداری اسلامی و خدمات قرض الحسنه در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه و کاهش میزان آسیب های اجتماعی تاکید کرد و اهتمام همکاران در توجه به مشکلات نیازمندان واقعی را خواستار شد.
    شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها، ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه و محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی نیز در این سفر حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی