عصر بازار

پرداخت ۳۴۰ میلیون تومان کمک های نقدی کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران به زندانیان

عصر اعتبار- کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران در اقدام شایسته ای دیگر بخشی از درآمدهای خود، به ارزش ۳۴۰ میلیون تومان را به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

پرداخت ۳۴۰ میلیون تومان کمک های نقدی کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران به زندانیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حضور مردم و حمایت خیرین جامعه در آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی این حرکت خداپسندانه دارد.

    بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور، به دنبال انجام مسئولیت های اجتماعی، حل مشکلات مالی اقشار ضعیف و توانمندسازی نیازمندان جامعه است و با رویکرد به بانکداری اجتماعی و خرد، نقش موثری جهت بهبود معیشت هموطنان از طریق پرداخت خدمات و تسهیلات قرض الحسنه ایفا می نماید.
    توجه به معیشت، سلامت و درمان، ازدواج جوانان و اشتغالزایی و کارآفرینی از جمله حوزه های فعالیت این بانک می باشد و تاکنون در این راستا اقدامات شایسته ای با اولویت مناطق محروم  کشور انجام شده است.
    بانک قرض الحسنه مهر ایران در اقدام شایسته ای دیگر بخشی از بودجه تبلیغاتی و مساعدت های مالی همکاران خود، به مبلغ 340 میلیون تومان را به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده است.
    با توجه به اینکه زندانیان جرایم غیرعمد جرمی را مرتکب نشده‌اند و به دلیل بدهکاری و ناتوانی از پرداخت بدهی در زندان به سر می‌برند، کمک خیرین به این گروه از زندانیان به کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود.
    کمک به جرائم زندانیان غیر‌عمد در راستای بازگشت آنان به کانون خانواده از بهترین اعمالی است که در جامعه اسلامی بر اساس حدیث شریف« ألا کُلُّکُم راعٍ و کُلُّکُم مَسؤولٌ عَن رَعِیَّتِه » (افراد نسبت به هم مسئولیت متقابل دارند و در مقابل دردهای یکدیگر بی‌تفاوت نیستند) انجام می پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی