عصر بازار

اکبر ترکیان، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه:

توسعه روش های نوین بانکداری در بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به استان خوزستان از توسعه روش های نوین بانکداری در بانک قرض الحسنه مهر ایران خبرداد.

توسعه روش های نوین بانکداری در بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، اکبر ترکیان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور پاسخگویی بیش از پیش به نیازهای مشتریان از روش های نوین بانکداری در ارائه خدمات بانکی بهره می گیرد و تلاش می کند با توسعه بانکداری الکترونیک در این مسیر گام بردارد.

    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در برنامه های کاری خود تلاش می کند تا خدمت صادقانه به مردم را سر لوحه قرار داده و از طریق ارائه تسهیلات قرض الحسنه به تحقق حقوق شهروندی کمک کند.
    رئیس اداره کل حسابداری و بودجه بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کشور پیشتاز است به طوری که از ابتدای سال تا کنون بیش از 400 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در 530 شعبه سراسر کشور پرداخت کرده است.
    اکبر ترکیان اظهار داشت: ما معتقدیم با توجه به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران براساس سنت حسنه قرض الحسنه ایجاد شده و فعالیت می کند برای جامعه برکت دارد و می تواند بخشی از نیازهای اساسی مردم را تامین کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی