عصر بازار

رامین کمالی به‌عنوان مدیرعامل جدید صرافی فراز اعتماد پست‌بانک‌ایران معرفی شد

عصر اعتبار- طی مراسمی و با حضور دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران، رامین کمالی به عنوان مدیرعامل جدید صرافی فراز اعتماد این بانک معرفی و از زحمات و تلاش‌های حسن ابارشی مدیرعامل پیشین تقدیر شد.

رامین کمالی به‌عنوان مدیرعامل جدید صرافی فراز اعتماد پست‌بانک‌ایران معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر فرحی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسن ابارشی مدیرعامل پیشین صرافی، عملکرد سال‌های اخیر این صرافی را مطلوب و مثبت ارزیابی کرد و افزود: صرافی فراز اعتماد با تعامل مثبت با مجموعه بانک و مشتریان همواره درسطح مطلوبی فعالیت داشته و مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام داده است.

    وی تصریح کرد: در راستای ارتقاء سطح خدمات صرافی از تجارب ابارشی که از مدیران باتجربه و موفق بانک هستند استفاده خواهد شد.
    فرحی با اشاره به اینکه مدیرعامل جدید نیز قبلاً بعنوان عضو هیأت مدیره با صرافی فراز اعتماد همکاری داشته است افزود: تجارب مهندس کمالی و بکارگیری ایده‌های جدید می‌تواند سرعت ارتقاء کیفیت خدمات صرافی را مضاعف کند.
    مدیرعامل پست‌بانک‌ایران با اشاره به آماده‌بودن زیرساخت‌های بانک برای حرکت رو به جلو و پیشرفت چشمگیر ابراز امیدواری کرد که صرافی نیز در این مسیر همگام با بانک، میسر رشد و ترقی را طی نماید.
    داود کریمی مدیرامور هماهنگی حوزه مدیریت نیز در این مراسم بر لزوم افزایش همکاری بین شعب بانک و صرافی تأکید کرد و گفت: باتوجه به اهمیت سرعت در ارائه خدمات صرافی، لازم است برنامه‌ریزی لازم برای تصمیم‌گیری‌های منطقی و سریع درخصوص نحوه ارائه خدمات به مشتریان طراحی و تدوین گردد.
    حسن ابارشی مدیرعامل پیشین صرافی فراز اعتماد نیز در این جلسه با تشکر از همکاری‌های هیأت مدیره بانک و صرافی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: با تعامل خوب با مشتریان، صرافی طی سه سال گذشته روند رشد خوبی داشته و با استفاده از تجربیات موجود باید به دنبال ورود به بازارهای جدید باشیم.
    ابارشی تغییرات مدیریتی را نوعی انتقال تجربه و اهرمی برای شکوفائی سازمان تلقی کرد و افزود: مدیرعامل جدید با استفاده از تجارب گذشته و بکارگیری ایده‌های نو و افزایش تعامل با شعب بانک مطمئناً روند رو به رشد صرافی را ادامه خواهد داد.
    مهندس کمالی مدیرعامل جدید صرافی نیز بر ضرورت ریسک‌پذیری و تعامل با مشتریان تأکید کرد و گفت: ایجاد وفاداری و ماندگاری مشتریان نیازمند شناخت نیازهای آنان و ارائه خدمات متناسب با شرایط شغلی آنان است.
    وی ارتباط و جذب مشتریان حقوقی و شرکت‌ها را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و گفت: با حمایت مدیران ارشد و تعامل شعب بانک دستیابی به اهداف طراحی شده برای صرافی مقدور خواهد بود.
    گفتنی است: درپایان این مراسم حکم مهندس کمالی به وی اعطاء و با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرعامل و کارکنان صرافی از ابارشی تجلیل به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی