عصر بازار

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان خبر داد:

کمک یک میلیارد تومانی خیران کردستانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

عصر اعتبار- مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: خیران و مردم نوع دوست استان از طریق کمیته امداد بیش از یک میلیارد تومان به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک غیرنقدی کردند.

کمک یک میلیارد تومانی خیران کردستانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد رسول شیخی زاده امروز پنجشنبه در حاشیه اعزام سومین کاروان از کمک های مردمی جمع آوری شده توسط کمیته امداد استان کردستان برای  مردم زلزله زده استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: اولین و دومین مرحله از کمک های مردمی  روزهای سه شنبه و چهارشنبه ارسال و توسط امدادگران این نهاد به صورت مستقیم در روستاهای زلزله زده توزیع شد.

    وی با اشاره به اینکه  ارزش این کمک ها بیش از یک میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این کمک ها تاکنون در قالب 70 دستگاه خودروی سبک و سنگین با همراهی تعدادی از خیران و فرهنگیان مدارس به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی و روستاهای اطراف آن مناطق ارسال شده است.

    شیخی زاده بیان کرد: کمک های خیران و مردم نوع دوست استان کردستان بعد از جمع آوری توسط این نهاد در قالب بسته های تفکیک شده شامل مواد خوراکی، پوشاک، وسایل گرمایشی، پتو و چادر به مناطق زلزله زده ارسال شد.

    مدیر کل کمیته امداد استان کردستان اظهارداشت: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در سراسر استان و همچنین در روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه آماده دریافت کمک های خیران و مردم نوع دوست استان کردستان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی