عصر بازار

اقلام اهدایی کارکنان بانک دی به مناطق زلزله زده ارسال شد

عصر اعتبار-در پی وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، کارکنان بانک دی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کمک به تهیه ملزومات و رفع نیازمندی های هموطنان مصیبت دیده، بخشی از حقوق خود را بصورت داوطلبانه به خرید و ارسال اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه اختصاص دادند.

اقلام اهدایی کارکنان بانک دی به مناطق زلزله زده ارسال شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، کارکنان بانک دی با هدف کمک به خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان حادثه تلخ و اندوهبار زلزله بصورت داوطلبانه یک تا پنج روز از حقوق خود را به خرید اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله زده اختصاص دادند.
    بر اساس این گزارش علاوه بر مواد غذایی مورد نیاز با قابلیت ماندگاری طولانی مدت، با توجه به احتمال شیوع بیماریهای عفونی در این مناطق، تعداد 14دستگاه کانکس شامل سرویس بهداشتی و حمام سیار و نیز اقلام بهداشتی کودکان از جمله پوشک، شیر خشک و شیشه شیر خریداری گردید.
    بر اساس همین گزارش با توجه به سرمای منطقه و در پیش بودن بارندگی، بخشی از کمک های نقدی کارکنان بانک دی به خرید وسایل گرمایشی از جمله پتو و تیوپ های نایلون به منظور استتار چادرهای زلزله زدگان اختصاص یافت.
    قابل ذکر است اقلام اهدایی به همراه نمایندگانی از بانک به استان کرمانشاه ارسال شد و با حضور رئیس و کارکنان شعبه کرمانشاه بانک دی و نمایندگانی از جمعیت هلال احمر در بین زلزله زدگان توزیع شد.
    لازم به ذکر است روند جمع آوری وجوه نقد به منظور کمک رسانی به مناطق آسیب دیده توسط کارکنان گروه مالی دی همچنان ادامه دارد و اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله زده مجددا ارسال خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی