عصر بازار

پس از بررسی مجدد مناطق زلزله‌زده محقق شد؛

گسترش کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مجروحان و خسارت‌دیدگان زلزله کرمانشاه

عصر اعتبار- پس از استقرار بیمارستان‌ صحرایی و چادرهای امدادی بانک‌پاسارگاد و همچنین ارسال تعداد ۱۰ هزار تخته پتو و یکصد چادر امدادی به مناطق زلزله‌زده، بانک‌پاسارگاد خدمات پزشکی و ارسال کمک‌های خود به این مناطق را گسترش داد.

گسترش کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مجروحان و خسارت‌دیدگان زلزله کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، خسرو رفیعی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: با بررسی دقیق‌تر منطقه و نیازسنجی مجدد، شرکت نسیم سلامت بانک‌پاسارگاد ضمن ارسال تعداد 250 چادر، 25 چادر امدادی دیگر نیز در کنار بیمارستان صحرایی، جهت نگهداری و امدادرسانی به مجروحان مستقر کرد. همچنین این شرکت در اقدامی دیگر، ضمن اعزام تیم‌های پزشکی و روانشناس‌های خبره به منطقه، اقدامات ارزشمندی را جهت مشاوره به بازماندگان، به‌ویژه تلاش برای تجدید روحیه و بازگرداندن نشاط میان کودکان مناطق زلزله‌زده انجام داد.

    وی ادامه داد: پیش از این نیز شرکت نسیم سلامت بانک‌پاسارگاد در منطقه ازگله ثلاث باباجانی بیمارستان صحرایی را جهت امدادرسانی به مجروحان و انجام عمل‌های جراحی ضروری و همچنین انجام عمل‌های زایمان، با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی ایجاد کرده‌بود. همچنین تعداد یکصد چادر امدادی در کنار بیمارستان، برای نگهداری و بستری بیماران مستقر کرده و تعداد 10 هزار تخته پتو به مناطق زلزله‌زده ارسال شده‌بود.

    رفیعی در پایان ضمن تسلیت مجدد به ملت شریف ایران به‌مناسبت درگذشت هم‌وطنانمان در این حادثه غم‌انگیز تأکید کرد: بانک‌پاسارگاد شماره‌حساب 2-10488144-8100-201، شماره کارت 7777-7777-2977-5022 و کد دستوری #5*720* را جهت واریز کمک‌های نقدی بانکداران این بانک و مردم به هم‌میهنان خسارت‌دیده این حادثه در نظر گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی