عصر بازار

وزیر اقتصاد و دارایی خبر داد:

تسهیلات زلزله در ۷بانک ارائه می شود

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ۷ بانک برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه مشخص و سهمیه آنها نیز تعیین شده که از فردا(۲۹ آبان) روند پرداخت تسهیلات در این بانک ها آغاز می شود.

تسهیلات زلزله در ۷بانک ارائه می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مسعود کرباسیان عصر یکشنبه در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی مصوبات هیات وزیران در ارتباط با حادثه زلزله کرمانشاه را به بانک ها ابلاغ کرده و روند اجرای آن را نیز پیگیری می کند.

    او تاکید کرد که بانک ها نباید روند اجرای مصوبات هیات وزیران در ارتباط با زلزله کرمانشاه را به تاخیر بیاندازند.
    کرباسیان تصریح کرد: روند اجرای مصوبات هیات دولت به صورت ویژه از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی پیگیری می شود.
    وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه از بانک ها خواست در زمینه استهمال تسهیلات اعطایی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز همراهی و همکاری کنند.
    کرباسیان در مورد معافیت مالیاتی برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز گفت: برای این موضوع جلسه ای در وزارتخانه تشکیل و با حضور مسئولان و کارشناسان مربوطه موضوع مطرح و پیگیری خواهد شد.
    جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه عضور امروز یکشنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزرای نیرو و اقتصاد و دارایی، رئیس بنیاد مسکن و بنیاد جانبازان و مستضفعان در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد.
    رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه وارد استان شد.
    لاریجانی از مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب بازدید و با مردم مناطق زلزله زده دیدار و گفت وگو کرد.
    زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که تاکنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
    این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار و 900 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
    به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی