عصر بازار

روز گذشته رقم خورد؛

ثبت ۴۷ هزار قراردادآتی سکه در بورس کالا

عصر اعتبار- روز گذشته در بورس کالای ایران ۴۷ هزار و ۴۳۵ قرارداد آتی سکه به ارزش ۷ هزار و ۷۹۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

ثبت ۴۷ هزار قراردادآتی سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس کالای ایران ، در روز گذشته سررسیدهای آتی سکه نوسانی بودند، به طوری که 4 سررسید منفی و یک سررسید مثبت ثبت شدند. در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل دی ماه 0.36 درصد افت کرد و با رقم یک میلیون و 466 هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از 724 قرارداد به فروش رفت.

    در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید اسفند ماه نیز در حالی با داد و ستد 190 قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و 509 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و افت 0.08 درصد را تجربه کرد. از سوی دیگر سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه 97 نیز با رقم یک میلیون و 552 هزارتومان داد و ستد شد که 0.2 درصد رشد داشت. در این سررسید نیز 350 قرارداد معامله شد.

    قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال 97 در حالی معامله 7 هزارو 43 قرارداد را تجربه کرد که با  افت 0.12 درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و 598 هزارتومان به کار خود پایان داد.

    قرارداد آتی سکه تحویل شهریور ماه سال 97 در حالی معامله 39 هزار و 128 قرارداد را تجربه کرد که با  افت 0.19 درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و 655 هزارتومان به کار خود پایان داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی