عصر بازار

حراج سکه‎های دولت از امروز

عصر اعتبار- ‎مدیرعامل بانک کارگشایی از حراج سکه‌های تمام‌بهار و نیم‌بهار آزادی در این بانک، از امروز شنبه چهارم آذر خبر داد. ‎

حراج سکه‎های دولت از امروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سلیمانی با بیان اینکه این حراج بر حسب دستور بانک مرکزی و برای جلوگیری از حبابی شدن بازار سکه از طریق بانک کارگشایی انجام می‌شود، گفت: از امروز سکه‌ها در بسته‌های 20تایی و بدون محدودیت خرید به متقاضیان عرضه خواهد شد.

    ‎وی با تأکید بر اینکه در مرحله نخست عرضه، ربع سکه بهار آزادی حراج نمی‌شود، افزود: حراج سکه‌های نیم و تمام بهار آزادی تا زمان اعلام بانک مرکزی ادامه خواهد داشت و در مرحله بعدی عرضه نیز، سکه ربع بهار آزادی به حراج اضافه می‌شود.
    ‎سلیمانی درباره قیمت سکه‌ها در حراج نیز اعلام کرد: قیمت‌ها امروز ساعت 10 صبح از سوی بانک مرکزی اعلام و عرضه از ساعت 11 آغاز می‌شود.
    ‎وی تأکید کرد: قیمتهای اعلامی درصدی از قیمت فعلی بازار پایین‌تر خواهد بود و متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این حراج حضوری با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، روبه‌روی میدان محمدیه مراجعه کنند.
    بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است و 91 سال قدمت دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی