عصر بازار

نرخ سکه‌های حراجی مشخص شد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک کارگشایی گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و ۲۸۸ هزار تومان و نیم سکه، ۶۴۵ هزار تومان در حراج امروز این بانک است.

نرخ سکه‌های حراجی مشخص شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، مسعود سلیمانی با اعلام نرخ سکه‌های حراجی بانک کارگشایی گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در حراج امروز بانک کارگشایی، یک میلیون و 288 هزار تومان و نیم سکه 645 هزار تومان است.

    بر این اساس مردم می‌توانند با ارایه مدارک شناسایی از جمله کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی مراجعه کنند.

    وی تصریح کرد: بر اساس اعلام بانک مرکزی، قرار است تا اطلاع ثانوی حراج انواع سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ادامه یابد.

    به گفته سلیمانی، حراج سکه‌های نیم و تمام بهار آزادی در بسته های 20 تایی خواهد بود.

    گفتنی است نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که امروز با کاهش 13 هزار و 500 تومانی مواجه بود، در بازار به یک میلیون و 385 هزار و 750 تومان رسیده است؛ همچنین قیمت هر نیم سکه 20 هزار تومان کاهش یافت و به 694 هزار و 874 تومان رسید. در عین حال هر ربع سکه با کاهش 7 هزار تومانی به 394 هزار و 928 هزار تومان است. هر سکه یک گرمی هم 261 هزار و 952 تومان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی