عصر بازار

قدردانی از بانک کشاورزی در همایش ملی محصولات گلخانه ای، تولید و اشتغال پایدار

عصر اعتبار- همایش ملی محصولات گلخانه ای، تولید و اشتغال پایدار با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی و با حضور طهماسبی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، امامی امین معاون هماهنگی و امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری تهران، منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیران دستگاه های اجرایی ، تولیدکنندگان،گلخانه داران، تشکل ها و فعالان بخش کشاورزی و جمعی از فرمانداران و شهرداران در سالن همایش های بوستان گفتگو برگزار شد.

قدردانی از بانک کشاورزی در همایش ملی محصولات گلخانه ای، تولید و اشتغال پایدار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این همایش ملی که هم زمان با نمایشگاه بین المللی باغبانی، گلخانه، گیاهان دارویی، نهاده ها و صنایع وابسته روز چهارشنبه اول آذر برگزار شد از بانک کشاورزی برای نقش موثر در طرح توسعه گلخانه های استان تهران و همچنین از تولیدکنندگان و فعالان برتر در این بخش قدردانی شد.

    بر اساس این گزارش رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران در این همایش، کوتاه شدن فرآیند پرداخت تسهیلات گلخانه ای در سال های اخیر را از دلایل سرآمد شدن استان تهران در شاخص رشد تولید و سطح گلخانه ها در کشور دانست.

    شایان ذکر است استان تهران از لحاظ تولید و سطح گلخانه ها سرآمد کشور بوده و توانسته در دو سال گذشته بیش از دو برابر اهداف تعیین شده در استان گلخانه ایجاد کند که این امر برخاسته از گشایش ها و حذف محدودیت هایی چون  تسهیل در صدور مجوزها و همچنین کوتاه کردن فرایند پرداخت تسهیلات و... بوده است.

    این گزارش می افزاید مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان تهران به عنوان بانک عامل این حوزه اقدامات حمایتی موثری را از فعالان و تولیدکنندگان در راستای اجرای بهینه طرح توسعه گلخانه ها انجام داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی