عصر بازار

افزایش ۲۰۰ دلاری بیت‌کوین در یک روز و ثبت رکورد بالاترین قیمت

عصر اعتبار- روز گذشته بیت‌کوین با افزایش ۲۰۰ دلار در یک روز و ۹۰۰ درصد در یکسال رکورد جدید قیمت را ثبت کرد .

افزایش ۲۰۰ دلاری بیت‌کوین در یک روز و ثبت رکورد بالاترین قیمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، مشهورترین ارز مجازی جهان دیروز ساعت 17 به وقت گرینویچ رکورد جدید 8 هزار و 700 دلار را شکست و بالاترین قیمت یکسال گذشته  را رقم زد.

    بیت‌کوین تنها در روز گذشته 6 درصد افزایش یافت در یکسال گذشته رشد 900 درصدی را بر جای گذاشت.

    براساس این گزارش، بیت‌کوین روز گذشته از ساعت 5 تا ساعت 17 به وقت گرینویچ 200 دلار رشد کرده است.

    براساس این گزارش، ماه نوامبر برای بیت‌کوین بسیار پرنوسان بود پس از آنکه قرار شد اوراق هم به بازار وارد شود برخی معدن‌داران و سرمایه‌گذاران مسیر سرمایه‌گذاری خود را از بیت‌کوین تغییر دادند و عاملی شد تا اوایل این ماه بیت‌کوین به 5 هزار و 500 دلار سقوط کند اما پس از آن مسیر افزایشی خود را ادامه داد چرا که بورس کالایی شیکاگو اعلام کرد در آینده ارز مجازی را در سبد کالایی خود قرار می‌دهد.

    اخیراً نیز تعدادی از مؤسسات سرمایه‌گذاری به خرید بیت‌کوین روی آورده‌اند. مؤسساتی نظیر گلدمن ساکس و سیتی گروپ اعلام کردند که در حال تحقیق در باره تکنولوژی «بلاک‌چِین»، تکنولوژی پشت مبادلات بیت‌کوین هستند و این احتمال وجود دارد که بیت‌کوین را به سبد دارایی‌های خود بیفزایند.

    قیمت بیت‌کوین در ابتدای ماه جاری سال میلادی کمتر از 1000 دلار بود و با توجه به رسیدن رقم این ارز در معاملات امروز به 8700 دلار، قیمت این ارز 900 درصد افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی