عصر بازار

​به پاس حمایت های گسترده از اشتغال و تولید در کشور؛

مدیرعامل بانک صادرات ایران کارآفرین برتر شد

عصر اعتبار- لوح سپاس و تندیس هشتمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور به دلیل همت عالی و رویکرد خلاقانه و مدبرانه در حمایت از اشتغال و تولید در بنگاه های اقتصادی، به بانک صادرات ایران اهدا شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران کارآفرین برتر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، هشتمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با حضور دکتر عراقچی معاون وزیر امور خارجه، دکتر منصوری قائم‌ مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر کمالوندی سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشور، نمایندگان برخی از بانک ها و دیگر سازمان های دولتی و خصوصی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار و از نقش برجسته مدیریت این بانک در حمایت از تولید و اشتغال تجلیل شد.
    مجموعه بانک صادرات ایران در این جشنواره به دلیل همت ویژه در حمایت از کار، تولید و اشتغال حائز رتبه برتر شد به نحوی که مدیرعامل این بانک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و با هدف اشتغالزایی و خروج از رکود موفق به دریافت لوح سپاس و تندیس اشتغالزایی سال ٩٦ گردید.
    گفتنی است، بانک صادرات ایران به بنگاه های تولیدی بزرگ در بخش های صنعت و معدن و همچنین کشاورزی طی ١٨ ماه منتهی به پایان شهریور ماه امسال ٢٤١ هزار فقره تسهیلات جمعا به مبلغ ٢٤٤ میلیارد و ٣١١ میلیون ریال پرداخت کرده است و در همین مدت این بانک همگام با سیاست های دولت مبنی بر لزوم فعال سازی ظرفیت های بالقوه تولیدی بنگاه های کوچک و متوسط با استفاده از امکانات موجود، 15هزار و ١٧٦ فقره تسهیلات بانکی جمعا به مبلغ ٦٤ میلیارد و 585 میلیون ریال پرداخته و مشارکت موثری دراین زمینه داشته است.
    علاوه براین، طی مدت ١٨ ماهه مورد اشاره، این بانک در جهت حمایت و ایجاد واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مبلغ 125 هزار میلیارد ریال تسهیلات بلندمدت ارزی و ریالی به ٨٩ طرح بزرگ کشوری اختصاص داده که طی سنوات آتی به تدریج به بهره برداری خواهند رسید. از جمله این موارد می توان به طرح های آلومینیوم جنوب، پتروشیمی های سبلان و دنا، توسعه نفت و گاز صبای کنگان، نیروگاه افق توسعه خلیج فارس و... اشاره نمود.
    شایان ذکر است، بانک صادرات ایران در 100 روز اول دولت دوازدهم با هدف حمایت از بنگاه های تولیدی واشتغالزایی و خروج از رکود بالغ بر ١٢ هزار و ٣٧٧ میلیارد ریال در بخش های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی تسهیلات پرداخت کرده است.
    بنابراین گزارش، در ادامه مراسم هشتمین جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور، لوح تقدیر با امضای دکتر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، به همراه تندیس زرین کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور به حمیدرضا رهبر، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران به نمایندگی از مدیرعامل این بانک اعطا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی