عصر بازار

برگزاری سمینار سراسری بازرسان بانک ایران زمین

عصر اعتبار- سمینار سراسری بازرسان بانک ایران زمین، با هدف بررسی عملکرد سال جاری، میزان دستیابی به اهداف و تبادل نظر میان بازرسان، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیر بازرسی و جمعی از مدیران و کلیه کارشناسان بازرسی سالن همایش های ساختمان مرکزی میرداماد برگزار شد.

برگزاری سمینار سراسری بازرسان بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این سمینار عباس اصلانی فر مدیر امور بازرسی اهداف برگزاری این همایش را تشریح و اظهار داشت: از ابتدای امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته تغییراتی در رویه بازرسی‌ها به منظور ارتقا فرآیند بازرسی صورت گرفت که در این سمینار قصد داریم بازخورد آن را مورد بررسی قرار دهیم و معایب آن را برطرف کنیم.
    وی ادامه داد: از دیگر اهداف ما بررسی سیاست های بانک در روند بانکداری دیجیتال است تا بازرسان ما آمادگی تغییرات و تطبیق با شرایطی که در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد را داشته باشند.
    اصلانی فر در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین سیاست های بازرسی پرداخت و آماری از اقدامات صورت گرفته در سال جاری را بیان کرد و گفت: در بسیاری از شاخص‌ها توانسته ایم اهداف مورد نظر را پیاده سازی و شاهد رشد صد در صدی در آنها باشیم.
    در ادامه این سمینار هادی قدیمی نایب رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین اظهار داشت: این سمینار دو روزه یک گفتمان دو طرفه است و قرار است رویه ای که امسال در بازرسی پیاده شده را با حضور شما مورد بررسی قرار دهیم.

    قدیمی افزود: نوع بازرسی ها در سال جدید تغییر کرده، که در این سمینار میزان مشکلات و مسائل آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
    نایب رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین، از بازرسان خواست با توجه به اشرافی که در کارشناسان بازرسی نسبت به سیستم‌ها و دستورالعمل ها وجود دارد، در انتقال این اطلاعات به همکاران شعب و ایفای نقش آموزشی تمام تلاش خود را بکار بگیرند.
    قدیمی با اشاره به شعار بانک ایران زمین، بانک دیجیتال گفت: اقدامات زیادی در ستاد مرکزی بانک آغاز شده و بازرسان نیز باید نقطه نظرات خود را به سیستم منتقل کنند تا به اهداف خود از بانکداری دیجیتال دست پیدا کنیم.
    وی افزود: نکته بعدی بحث حساسیت بیشتر بازرسان به امور جاری بانک است و با توجه به این که نوع بانکداری و نگاه به سیستم بانکداری تغییر کرده ، بازرسی هم تغییر خواهد کرد.
    نایب رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین با اشاره به مسئولیت بازرسین نسبت به مسائل بانک گفت: همه ما در بانک مسئولیت داریم، پس به منظور بالا بردن اعتماد که بزرگترین سرمایه بانک است، بازرسان باید موضوع تخلفات را با سرعت عمل بالا و حساسیت و دقت دنبال کنند.
    در بخشی از این سمینار محمد رضا ادبی معاون عملیات بانکی نیز سخنانی را در خصوص بازرسی‌های صورت گرفته از شعب ایراد کرد و گفت: سلامت همکاران ما در بانک ایران زمین سرمایه بزرگی است، که حاصل آن اعتماد مشتریان به بانک است.
    این سمینار به مدت دو روز در ساختمان مرکزی بانک ایران زمین در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی