عصر بازار

تقدیر از موسسه اعتباری کوثر به عنوان تیم اول المپیاد نظام بانکی خصوصی کشور

عصر اعتبار- برگزیدگان نخستین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی معرفی و تجلیل شدند.

تقدیر از موسسه اعتباری کوثر به عنوان تیم اول المپیاد نظام بانکی خصوصی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی باحضور رئیس کل بانک مرکزی، رئیس و دبیر کل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری و کارشناسان شبکه بانکی کشور در سالن همایش الزهرا(س) بانک مرکزی برگزار شد.

    ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت : نظام بانکی نیاز به یک مجموعه مجهز به دانش روز دارد تا بتواند عقب ماندگی های حاصل از سال ها تحریم ایران را از سوی کشور های غربی جبران نماید که برگزاری چنین رویدادهایی تاثیر به سزایی در این زمینه دارد.

    رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به پویایی نظام بانکی و تاثیر آن بر اقتصاد کشور افزود: اگر سیستم بانکی پویایی لازم را نداشته باشد، نمی تواند تاثیر مطلوبی در اقتصاد کشور داشته باشد.

    وی درباره لزوم تغییر عملکرد بانکداری در کشور اظهارداشت: برای درک مناسب از بانکداری روز دنیا و به روز شدن سیستم بانکی، مسیر طولانی در پیش است که برگزاری رویدادهای علمی بسیار تاثیرگذار است.

    سیف ادامه داد: برای نظام بانکی آموزش های کاربردی اهمیت دارد به مانند همه جای دنیا که موسسه آموزش عالی بانکداری اقدامات را در این زمینه آغاز نموده.

    کوروش پرویزیان رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با بیان برگزاری اولین المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: این رویداد علمی با حضور 14 بانک و موسسه اعتباری در تاریخ 12مرداد سال جاری در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد که هدف آن شناسایی و تربیت و بهره مندی از نیروی های شایسته شبکه بانکی بود.

    رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ادامه داد: در این رویداد علمی 140 نفر از نخبگان شبکه بانکی خصوصی کشور شرکت نمودند که موسسه اعتباری کوثر با بیشترین امتیاز به عنوان تیم اول ، بانک دی تیم دوم، بانک های انصار و پارسیان رتبه سوم معرفی و تقدیر شدند .

    دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در حاشیه تقدیر از برگزیدگان نخستین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: در موسسه کوثر همواره بر اهمیت به سرمایه های انسانی تاکید شده است و اینکه کوثر در میان 14 بانک و موسسه اعتباری رتبه نخست را کسب نموده،  نشان می دهد که نیروهای نخبه، خوش طینت و آینده دار در کوثر فعالیت می کنند و ثابت کردند که "آینده از آن ماست".

    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: منابع انسانی، سرمایه های با ارزش موسسه برای کسب افتخارات هستند. سرمایه های انسانی کوثر در حال حاضر از نهال به یک درخت جوان تبدیل شده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی