عصر بازار

بازدید مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین، از شعب استان گیلان

عصر اعتبار- مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی از مدیریت شعب استان گیلان بازدید کرد.

بازدید مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین، از شعب استان گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شناسایی و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار در استان و تبیین محورهای مناسب برای افزایش سهم بانک از بازارهای فعال، ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف و تبیین عملکرد ستاد و شعب در فعالیت های بازاریابی از جمله اهداف مهم این بازدید بود.

    در این سفر سه روزه یزدانجو از شعب استان گیلان بازدید کرده و ضمن حضور در شعب صومعه سرا، لاهیجان، کاشف، لنگرود ، رودسر و معلم با همکاران بانک در این شعب به گفت و گو پرداخت.
    در این بازدیدها یزدانجو ضمن بررسی عملکرد استان و شعب، راهنمایی لازم را در خصوص تلاش بیشتر همکاران در زمینه های مختلف خصوصاً جذب منابع و رسیدن به اهداف تعیین شده ارائه کرد و مشارکت کلیه همکاران را در خصوص سیاست های ابلاغی سازمان خواستار شد.
    وی همچنین موضوع افزایش دانش و آگاهی همکاران را خواستار شده و از آنان خواست که از امکاناتی که بانک در خصوص بانکداری نوین ایجاد کرده نهایت استفاده را کرده تا با این آگاهی بتوانند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی