عصر بازار

در راستای حمایت از برنامه های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از ابتدای سال ٩٦ پرداخت شد؛

تسهیلات حمایتی ٢٤٦١ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران در استان مرکزی

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران در راستای حمایت از برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، اشتغالزایی و عمل به مسئولیت های اجتماعی در استان مرکزی از ابتدای سال ٩٦ با اعطای۳۹۱۰ فقره تسهیلات بالغ بر ٢٤٦١ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

تسهیلات حمایتی ٢٤٦١ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی از 3910 فقره تسهیلات حمایتی این بانک بهره مند شده اند که در این میان سهم تسهیلات هدایت شده برای کمک به رونق تولید به میزان 1850 میلیارد ریال بیش از سایر بخش ها بوده که ٧٨ واحد تولیدی مستقیما از آن استفاده کرده اند.
    علاوه براین، بیش از ٢٩ میلیارد ریال از تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در این استان به بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اختصاص یافته که در این چارچوب، 159 فقره تسهیلات دراختیار روستاییان قرار گرفت.
    تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به اقشار ویژه نیز در استان مرکزی سهم قابل توجهی داشته به نحوی که از ابتدای سال جاری ٣٩٣ فقره بالغ بر ٢٣٩ میلیارد ریال به خانواده های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان پرداخت شده است.
    بنا بر همین گزارش، طی مدت مورد اشاره، ١٧٩ فقره وام مشاغل خانگی به میزان بیش از ٢٢ میلیارد ریال  به معرفی شدگان از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و سایر مراجع توسط مدیریت شعب بانک صادرات ایران در استان مرکزی اعطا شد.
    در این استان از ابتدای سال جاری 3100 نفر از متقاضیان دریافت وام ازدواج و تهیه جهیزیه نیز از تسهیلات ویژه این بخش به میزان 320 میلیارد ریال برخوردارشده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی