عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

توانمند سازی معلولین عامل موثر در رشد اجتماعی و اقتصادی جامعه

عصر اعتبار- حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشیه بازدید از دوایر ستادی و شعب استان بوشهر با کودکان مرکز توانبخشی ومراقبتی معلولان ذهنی نیلوفران آبی دیدار کرد.

توانمند سازی معلولین عامل موثر در رشد اجتماعی و اقتصادی جامعه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، توانمندسازی معلولین در برگیرنـده افـزایش مـشارکت، خـود آگـاهی، قابلیت اعتماد و گسترش کارآفرینی معلولین توسط خودشان اسـت، معلولین گروهی هستند که اغلـب در معرض آسیب‌هایی چون ضعف دسترسی به فرصت‌های شـغلی، بـی سـوادی یـا کـم سوادی، نداشتن درآمد و سایر مشکلات روحی و روانی قرار دارند.

    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشیه بازدید از استان بوشهر با حضور در مرکز توانبخشی ومراقبتی معلولان ذهنی نیلوفران آبی، نگاه ویژه افراد خیر به این قشر از جامعه را خواستار شد.
    تلیکانی در این دیدار بر اهمیت آموزش در توانمندسازی معلولین و نقش درمان های طبی برای اصلاح برخی معلولیت های جسمی خصوصاً در مراحل آغازین تاکید کرد.
    وی گفت: حمایت خیرین و مسئولان سازمان های مردم نهاد از معلولان، می تواند علاوه بر بهبود شرایط جسمی و ذهنی آنان به ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای این قشر از جامعه و همچنین رشد اقتصادی و اجتماعی کشور کمک کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی