عصر بازار

مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

۷ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به بازنشستگان کشوری

عصر اعتبار- مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری گفت: طلب ما از دولت ۷ هزار میلیارد تومان است که دولت هر سال بخشی از آن را پرداخت می کند.

۷ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به بازنشستگان کشوری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمود اسلامیان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار بازنشسته و یک میلیون و 100 هزار بیمه شده تحت پوشش صندوق هستند، افزود: در سالهای اخیر اقدامات خوبی در جهت رفاه حال بازنشستگان صندوق بازنشستگی انجام شده به طوری که توانستیم حقوق این افراد را به صورت پلکانی افزایش دهیم تا کاهش قدرت خریدی که برای بازنشستگان ایجاد شده بود تا حدودی جبران شود.

    وی گفت: افزایش خانه های امید در استانها و شهرهای مختلف کشور برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به بازنشستگان و همچنین افزایش مبلغ و اعتبار وام قرض الحسنه و... از جله اقداماتی بوده که انجام شده است.

    مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه وام 4 میلیون تومانی به بازنشستگان تحت پوشش خبر داد و تاکید کرد: این وام به 300 هزار نفر پرداخت می شود و یک هزار و 200 میلیارد تومان بدین منظور اختصاص داده شده است.

    اسلامیان در مورد بدهی دولت به این صندوق نیز گفت: طلب صندوق بازنشستگی از دولت همانند طلب سازمان تامین اجتماعی زیاد نیست و در مجموع حدود 7 هزار میلیارد تومان می شود که دولت هر سال بخشی از آن را پرداخت می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی