عصر بازار

اولین صید محصول پروژه پرورش ماهی در قفس استان بوشهر با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی با حضور در سد رئیسعلی دلواری استان بوشهر ، از برداشت اولین صید محصول پروژه پرورش ماهی در قفس آرام صید بازدید کرد .

اولین صید محصول پروژه پرورش ماهی در قفس استان بوشهر با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مراسم افتتاح صید محصول پروژه پرورش ماهی در قفس آرام صید صبح پنج شنبه 9 آذر با حضورمعاون استاندار ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،رئیس اداره کل شیلات، مدیرعامل بانک کشاورزی و تعدادی از مسئولان استانی در محل طرح پرورش ماهی در قفس آرام صید برگزار شد.َ

    بر اساس این گزارش طرح پرورش ماهی در قفس آرام صید بوشهر روز 27 تیر سال جاری با حضور معاون وزیر  جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با ظرفیت تولید 25 میلیون قطعه بچه ماهی و 6000 تن ماهی در سال با سرمایه گذاری  966 میلیارد ریال به بهره برداری رسید . این طرح با عاملیت بانک کشاورزی و از محل منابع  صندوق توسعه ملی با پرداخت تسهیلاتی به مبلغ 665 میلیارد ریال، زمینه اشتغال 186 نفر را فراهم کرده است .

    بر اساس این گزارش، دکتر شهید زاده در سفر دوروزه خود به  استان بوشهر از کشتارگاه صنعتی بوشهر مرغ ،شرکت فراورده های دریایی دریازاد و کشتی در حال ساخت صیادی نوریان صید بوشهر بازدید کرد .

    وی همچنین از پروژه ساختمان در حال ساخت مدیریت استان بازدید و با کارکنان شعب خلیج فارس و آبپخش بوشهر دیدار و گفت وگو کرد .

    شایان ذکر است روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در این سفر دکتر شهیدزاده را همراهی می کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی